همه دیدنی های مالدیو در یک نگاه

همه دیدنی های مالدیو در یک نگاه

همه دیدنی های مالدیو در یک نگاه

دیدنی های  مالدیو را می توان دلیل اصلی سفر بسیاری از گردشگران خارجی به این کشور کوچک قاره آسیا دانست. مکان های طبیعی و منحصر به فرد جزایر مالدیو چه در خشکی و چه در آب بسیار متنوع و شگفت انگیز هستند. سواحل منحصر به فرد مالدیو ارزش همه چیز را دارند، گردشگران می توانند با قدم زدن در اطراف جزایر یا شنا در دریا زیبایی های طبیعی شگفت انگیز این منطقه را لمس کنند. کشور مالدیو خود جزیره ای بزرگ است که از 1200 جزیره کوچک تشکیل شده است که 26 جزیره مرجانی هستند و جذابیت آنها برای گردشگران دو چندان است.

ورزش های آبی یکی از جاذبه های بی چون و چرای مالدیو برای گردشگران است، گردشگری در مالدیو کاملا وابسته به شرایط آب و هوایی است و به همین دلیل ماه های دسامبر تا آوریل بهترین زمان برای سفر به مالدیو است. مالدیو در 10 سال اخیر دستخوش تغییرات زیادی شده و جزایر مسکونی و هتل های مجهز زیادی در این کشور ایجاد شده است.

تقریباً در هیچ کجای دنیا ترکیب منحصر به فردی مانند رنگ آبی دریا و طبیعت سبز جنگل مالدیو را نخواهید یافت، بنابراین به شما توصیه می کنیم در برنامه های سفر آینده خود به مالدیو سفر کنید و به منحصر به فرد بودن آن پی ببرید. برای آشنایی بیشتر با جاذبه های مالدیو، این مقاله از آوای طبیعت را دنبال کنید و مکان های خاص این کشور را به شما معرفی کنیم:

بهترین جاذبه های مالدیو

همه دیدنی های مالدیو

مالدیو یکی از زیباترین کشورهای جهان است. 1192 جزیره مرجانی در این کشور جزیره ای وجود دارد که شگفت انگیزترین مناظر طبیعی را در خود پنهان کرده است. سواحل ماسه ای سفید، آب های شفاف، خانه های ساخته شده بر روی آب و بسیاری از فعالیت های آبی تنها چند نمونه از جاذبه های مالدیو هستند. به لطف خدمات موجود در این کشور، گردشگران مالدیو می توانند از سفری فراموش نشدنی و متنوع لذت ببرند. اگر قصد سفر به این سرزمین رویایی را دارید، بیایید و جاذبه های گردشگری مالدیو را با آوای طبیعت کشف کنید.

1. جزیره خورشید

جزیره سان یا جزیره نالاگوریدو یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری مالدیو است که در جزیره مرجانی جنوبی واقع شده است. این جزیره با سواحل خیره کننده، هتل های مجلل، گل های استوایی زیبا و آب های شفاف، یکی از بهترین مقاصد ماه عسل برای زوج هاست. تفریحات جزیره سان شامل غواصی، غواصی، قایقرانی، سونا و مرکز آبگرم، پیاده روی و شنا است. بهترین زمان برای بازدید از جزیره سان از مارس تا آوریل است.

جزیره خورشید - دیدنی های مالدیو

2. جزیره اولیماتا جزیره رویاها

جزیره آلیماتا جزیره ای رویایی و جذاب در شرق مالدیو است که هر ساله با تفریح ​​و سرگرمی پذیرای گردشگران زیادی از سراسر جهان است. این جزیره زیبا 64 کیلومتر با جزیره ماله فاصله دارد و فاصله کمی با فرودگاه دارد. جزیره آریماتا یکی از محبوب ترین استراحتگاه های مالدیو است و مانند سایر جزایر مرجانی این کشور زیبا، گردشگران می توانند بهترین اقامتگاه ها را در هتل ها و استراحتگاه ها پیدا کنند. فعالیت های آلیماتا شامل فوتبال ساحلی، غواصی، شنا، پیاده روی و موج سواری است. بهترین زمان برای سفر به این جزیره از مارس تا آوریل است.

جزیره آلیماتا - دیدنی های مالدیو

3. جزیره بیادو با پوشش بسیار متنوع 

جزیره بیادو یکی دیگر از جاذبه های مالدیو است که در جزیره مرجانی ماله جنوبی با گیاهان بسیار متنوع واقع شده است. این جزیره پوشیده از درختان نارگیل، موز و انبه است و محصولات زراعی شامل کلم، گوجه فرنگی و خیار است. جزیره بیادو با مساحتی نزدیک به 10 هکتار تنها 29 کیلومتر با فرودگاه بین المللی مالدیو فاصله دارد. از تفریحات این جزیره می توان به غواصی و قایقرانی اشاره کرد.

جزیره بیادو - دیدنی های مالدیو

4. جزیره خصوصی Mirihi، مقصدی برای همه سنین

جزیره خصوصی میریحی مقصدی برای تمامی سنین است و ماه عسل و خانواده های دارای فرزند می توانند سفری خاطره انگیز به این جزیره را تجربه کنند. این جزیره که یکی از طبیعی ترین جاذبه های مالدیو به حساب می آید، دارای اتاق های آبی و ساحلی و ویلاهایی است که در اطراف بهترین رستوران ها ساخته شده اند. تمامی این امکانات بهترین و بهترین خدمات را به گردشگران ارائه می دهد. بی شک فعالیت های آبی، گشت و گذار در دنیای زیر آب، استفاده از چشمه های طبیعی جزیره میریح و قدم زدن در مزارع گرمسیری این جزیره تمام خستگی و استرس را از زندگی روزمره مسافران دور می کند.

5. جزیره هوا هندو

جزیره هندو هاوا مقصدی جذاب برای خانواده هاست. این جزیره فعالیت های زیادی برای کودکان و خانواده ها دارد، همه اعضای خانواده می توانند با هم به تفریح ​​و بازی بپردازند. همچنین بسیاری از رستوران های این جزیره بسیار بزرگ هستند و گردشگران این فرصت را خواهند داشت که غذاهای محلی و بین المللی زیادی را بخورند.

6. جزیره کانو هورا، یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری مالدیو

جزیره کانو هورا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری مالدیو به حساب می آید که با امکانات و خدمات مجلل، مناظر طبیعی بی نظیر، سواحل مرجانی سفید و انواع فعالیت های آبی، گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. آب های شفاف این جزیره مکان مناسبی برای دیدن ماهی های رنگارنگ و موجودات آبزی مختلف است. همچنین در صورت تمایل گردشگران می توانند با استفاده از قایق های تفریحی در اقیانوس هند حرکت کنند.

7. زیردریایی نهنگ

برای تجربه ای هیجان انگیز در مالدیو، حتما از تورهای تماشای نهنگ در این کشور بهره ببرید، این زیردریایی یکی از جاذبه های مالدیو برای دوستداران موجودات زیر آب محسوب می شود. این گشت و گذارهای 45 دقیقه ای فرصتی جذاب برای کشف شگفتی های زیر آب اقیانوس هند در بهترین امکانات رفاهی است. کاوش در زیر آب را می توان با پیاده روی در باغ مقایسه کرد، تنها تفاوت این است که شما در قفس هستید و دنیای زیر آب شما را در حالی که کشتی شما از کنار دریا عبور می کند، تماشا می کند.

زیردریایی نهنگ - دیدنی های مالدیو

8. موزه ملی مالدیو

ساختمان عجیب و معروف موزه ملی این کشور در ارکک، پایتخت این کشور، توجه گردشگران مالدیو را به خود جلب می کند. بازدید از موزه ها در تعطیلات برای یادگیری کمی در مورد تاریخ مکانی که در آن هستید سرگرم کننده است. موزه ملی مالدیو دارای مجموعه بزرگی از اشیاء مختلف است، این ساختمان بخشی از کاخ سلطنتی مالدیو قرن هفدهم است و همچنین یک باغ عمومی به نام باغ سلطان نیز وجود دارد. ستون ها و آثار تاریخی بسیاری در اینجا به خوبی حفظ شده است که یکی از جاذبه های این موزه باستانی به شمار می رود.

موزه ملی مالدیو

 

9. جزیره دیگو

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری مالدیو قطعا جزیره دیگو است. در این جزیره پوشش گیاهی بسیار کمی وجود دارد و از هر کجا که نگاه کنید می توانید دریای نیلگون را ببینید. این جزیره افسانه ای خانه تعدادی از بهترین رستوران ها و هتل های مالدیو است و مسافران از غذاهای لذیذ در رستوران های مجلل این جزیره لذت می برند. این جزیره در روزهای مختلف در طول سال قابل بازدید است و با امکانات تفریحی آبی سرگرمی را ارائه می دهد.

جزیره دیگو مالدیو

 

10. جزیره ماله آتول مالدیو که به جزیره پادشاهان معروف است.

جزیره مرجانی ماله که با نام جزیره کینگز نیز شناخته می شود، یکی از محبوب ترین جاذبه های مالدیو و یکی از بهترین مکان ها برای غواصی است. این جزیره پیش از این محل اقامت خانواده سلطنتی بوده و امروزه با بیش از 100 ویلا و هتل مجلل با تمامی امکانات رفاهی و تفریحی و رستوران ها و کافه های جذاب، مقصد اصلی بسیاری از گردشگران مالدیو محسوب می شود. به طور کلی، جزیره مرجانی نر شامل دو جزیره مرجانی جداگانه است که به نام های مرجانی نر شمالی و مرجانی نر جنوبی شناخته می شوند. ماله، پایتخت مالدیو و بزرگترین شهر این کشور، در انتهای جزیره مرجانی شمالی واقع شده است. بهترین زمان برای بازدید از آتول ماله، آوریل تا نوامبر است.

11. بنانا ریف مالدیو، بهترین مکان برای غواصی

بنانا ریف مالدیو بهترین مکان در جهان برای غواصی و آموزش مجاز است. این منطقه در شمال آتول ماله قرار دارد و به دلیل شباهت آن به موز به ریف موز یا صخره ریپل معروف است. یکی از برترین جاذبه‌های مالدیو، ریف موز پر از صخره‌های شگفت‌انگیز و دیدنی، مرجان‌ها، غارها و تاقچه‌های باورنکردنی و زندگی دریایی کمیاب است. صخره نوردی و جت اسکی از دیگر فعالیت های محبوب در این منطقه است.

12. ساحل مصنوعی

این ساحل خاص در ضلع شمالی جزیره مرجانی واقع شده است و یکی از زیباترین سواحل تفریحی مالدیو محسوب می شود و این مکان گزینه ایده آلی برای شنا است. ساحل مصنوعی یک منطقه باز است و طبق قوانین محلی محدودیت های خاصی در مورد نوع پوشش رعایت می شود. این ساحل همچنین دارای کارناوال های فراوان، امکانات ورزش های آبی و مکانی ویژه برای پیاده روی آرام است، عصرها گردشگران در این سواحل زیبا جمع می شوند و گروه های موسیقی در سواحل مصنوعی نمایش های ویژه ای را اجرا می کنند. بهترین زمان برای سفر به این جزیره از نوامبر تا آوریل است.

13. جزیره باروس، یکی از جالب ترین مکان های مالدیو

جزیره باروس با ۷۵ ویلا بسیار جذاب یکی از رمانتیک ترین جاذبه های مالدیو است. هر یک از ویلاهای این جزیره زیبا دارای یک تراس خصوصی، حمام خصوصی در فضای باز و صندلی های آفتابگیر هستند که اقامتی مجلل و راحت را به گردشگران ارائه می دهند. فعالیت های جزیره باروس شامل سفر با قایق و سفرهای دریایی، آفتاب گرفتن در سواحل پر زرق و برق، شنا در آب های فیروزه ای اقیانوس و چشم انداز ساحل و دریا است. علاوه بر این، این جزیره میزبان برخی از جشن های سنتی مالدیو است که گردشگران در صورت تمایل می توانند در آن شرکت کنند.

14. جزیره کاکائو با نام محلی ماکونوفوشی

جزیره کاکائو که با نام ماکونوفوشی نیز شناخته می شود، 40 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی مالدیو فاصله دارد. این جزیره با سواحل شنی، آب شفاف و گیاهان خاص، یکی دیگر از جاذبه های مالدیو است که در آن استراحتگاه ها و ویلاهای زیادی وجود دارد. بر اساس سلیقه و بودجه، گردشگران می توانند در 5 نوع سوئیت بسیار جالب با امتیازات ویژه در این جزیره اقامت کنند و از فعالیت های آبی و ساحلی جزیره کاکائو لذت ببرند.

 

جزیره کاکائو - دیدنی های مالدیو

15. جزیره مافوشی

جزیره مافوشی یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در مالدیو است که در جنوب این جزیره قرار دارد. فاصله بین جزیره و ماله تنها 27 کیلومتر است. جزیره مافوشی یا بهشت ​​مالدیو مکانی عالی برای لذت بردن از فعالیت های آبی و دریایی است، گردشگران آن می توانند از تماشای آب، قایقرانی، موج سواری، قایقرانی، قایقرانی پارویی، اسکی روی آب، شنا، پرواز و ماهیگیری لذت ببرند.

 

جزیره مافوشی - دیدنی های مالدیو

 

16. کنراد مالدیو – استراحتگاه مالدیو

کنراد مالدیو یکی از محبوب ترین جاذبه های مالدیو است که انتخابی عالی برای تعطیلات خانوادگی محسوب می شود. سواحل و آب های زلال و آبی یکی از جاذبه های جزیره کنراد در مالدیو است. کنراد متعلق به گروه هتل های هیلتون است و بهترین خدمات پذیرایی را در کنار فعالیت های سرگرم کننده فراوان به مسافران خود ارائه می دهد. همچنین برای علاقه مندان به ماهیگیری، کنراد مالدیو ابزارهای مختلفی را برای گذراندن وقت با خانواده خود ارائه می دهد.

17. جزیره هالاولی

انزوا گاهی اوقات می تواند برای سلامتی شما مفید باشد و اینجاست که جزیره Hallaoli وارد می شود. جزیره هالاولی که از هر طرف توسط آب احاطه شده است، مکان مناسبی برای فرار از زندگی مدرن است. هتل های مجهز و مجلل، رستوران های درجه یک و امکانات تفریحی مختلف آبی تنها بخشی از جاذبه های مالدیو در جزیره هالاولی است که باعث شده گردشگران این جزیره زیبا و بزرگ را برای گردش های خانوادگی و استراحت خود انتخاب کنند.

18. بازار ماگو

یکی دیگر از جاذبه های مالدیو بازار ماگو این کشور آسیایی است که همه از کودکان تا بزرگسالان از دیدن این بازار خیابانی لذت می برند. اگر یک تور ساده پیاده روی در این خیابان پایتخت ماله داشته باشید، در آنجا بسیار لذت خواهید برد و از پیاده روی با مردم محلی لذت خواهید برد. در غرفه های این بازار می توانید جدیدترین مدل لباس ها و صنایع دستی محلی را تهیه کنید و از بازار ماگو سوغاتی های متنوعی برای دوستان خود بخرید. این بازار محلی از ساعت 9 صبح تا 11 شب باز است.

خلاصه ای از جاذبه های مالدیو

مالدیو سرزمین عجایب است، این کشور جزیره ای زیباترین مناظر طبیعی را دارد و جزایر مرجانی، سواحل شنی، جنگل های سرسبز، ورزش های آبی، رستوران های عالی و هتل های مجلل آن در هیچ جای دیگری دیده نمی شود. در این مقاله به 19 جاذبه مالدیو از جمله جاذبه های تاریخی، طبیعی و ساخت دست بشر اشاره کرده ایم. شما عزیزان می توانید تور ارزان مالدیو را از آوای طبیعت خریداری کنید. در پایان امیدواریم سفری به یاد ماندنی و لذت بخش به مالدیو داشته باشید.

برچسب ها: تور مالدیو, جاذبه های مالدیو, جاهای دیدنی مالدیو, همه دیدنی های مالدیو در یک نگاه

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

هجده + 12 =

keyboard_arrow_up